-Hirdetés-
Kezdőlap Közélet DVCSH: Nem lesz személyes ügyfélfogadás

DVCSH: Nem lesz személyes ügyfélfogadás

Az alábbi közlemény kaptuk a DVCSH-tól, amelyet változtatás nélkül közlünk.

TISZTELT FOGYASZTÓINK!

A koronavírus magyarországi terjedése miatt, a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna – Hőszolgáltató Kft. és a GLOBAL Faktor Zrt – munkatársaink és fogyasztóink egészségének megőrzése érdekében – az alábbi rendelkezéseket lépteti életbe 2020. március 16-tól:

Építők útja 1. szám alatt működő műszaki ügyfélszolgálaton

További értesítésig a személyes ügyfélfogadás szünetel. Fogyasztóink kizárólag telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) az alábbi elérhetőségeken intézhetik ügyeiket.

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS: tel.: 06/25-510-20006/25-510-22106-25/510-222,

e-mail: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu 

KÖLTSÉGOSZTÓ LEOLVASÁS: tel.: 06/25-510-11706/30-6300-863

e-mail: szerviztechnikus@dvcsh.hu

A rendkívüli helyzetre való tekintettel lehetőséget biztosítunk a fogyasztó változás miatt szükségessé vált, a fűtőtestekre felszerelt költségosztók fotóinak e-mailben történő beküldésére is. Kérjük, hogy elektronikus megkeresésük során a beazonosíthatóság miatt a fogyasztó nevét, ha van, vevőazonosítót és az érintett ingatlan pontos címét mindig tüntessék fel.

SZENNYVÍZ SZIPPANTÁS MEGRENDELÉSE: tel.: 06/25-411-653

MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉShttps://www.dvcsh.hu/meroallas-bejelentes/

A felhasználási helyeken munkatársaink kizárólag halaszthatatlan munkákat, hibaelhárításokat végeznek, megfelelő védőfelszerelésben. További értesítésig az alábbi – lakossági és közületi felhasználási helyeken végzett, nem hibaelhárítási tevékenységeket felfüggesztjük:

  • fűtési költségmegosztók leolvasása,
  • vízmérők leolvasása,
  • hőmennyiségmérő hitelesítés, ellenőrzések, plombálások,
  • vízmérő, radiátor cserék,
  • előre ütemezett felújítási munkákhoz kapcsolódó fűtési rendszer ürítése-töltése légtelenítés,
  • szolgáltatás felfüggesztése.
Építők útja 7. szám alatt a GLOBAL Faktor Zrt.-vel közösen működtetett ügyfélszolgálaton: fogyasztó változás, számlázás, folyószámla- és hátralék kezelés

Kérjük, mindannyiunk védelme érdekében csak halaszthatatlan ügyben keressék fel személyesen ügyfélszolgálatunkat. Betegen, vagy betegségre utaló tünetekkel mindenképpen válasszák a telefonos, vagy írásbeli kapcsolatfelvételt!

  • Az ügyfélfogadó térben csak annyian tartózkodhatnak, ahány ügyfélfogadó ablak működik.
  • Amennyiben nem találnak szabad ügyfélfogadó ablakot, kérjük az ügyfélszolgálat bejárata előtt, egymástól legalább 1 méter távolságot tartva várakozzanak.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a rendkívüli intézkedések megnövekedett várakozási időt eredményezhetnek, ezért kérjük Önöket, hogy elsősorban telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) intézzék ügyeiket.

Fogyasztó változással, számlázással, folyószámla- és hátralék kezeléssel kapcsolatos

ügyintézés: tel.: 25/510-14925/510-141, e-mail: dunaujvaros@globalfaktor.hu

Folyamatosan nyomon követjük a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozzuk meg az esetlegesen szükséges további intézkedéseket, ezekről honlapunkon folyamatos tájékoztatást biztosítunk.

Kérjük ügyfeleink együttműködését és az esetlegesen felmerülő kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket!

Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft.

Dunaújváros, 2020. március 14

Exit mobile version
DunaOnline

FREE
VIEW