-Hirdetés-
Kezdőlap Közélet Szakhatósági ügyek intézése egyszerűsödik

Szakhatósági ügyek intézése egyszerűsödik

2022. január 1-től elektronikussá válik a vízügyi és vízvédelmi hatósági és szakhatósági eljárásokon túlmenően valamennyi, a hivatásos katasztrófavédelmi szervnél intézhető hatósági eljárás- erről tájékoztatja a dunaújvárosi polgárokat is a Fejér Megyei Katasztrófavédelem.

Mint írják, a „Mezőgazdasági Vízhasználat Információs és Ellenőrzési Keretrendszer kialakítása” elnevezésű projekt jelentős informatikai fejlesztéssel biztosít elektronikus ügyintézést valamennyi ügyfél részére, de meghagyva a hagyományos papíralapú eljárás választásának lehetőségét a természetes személyek számára. 2022. január 1-től valamennyi hatósági engedélykérelem és mellékletei az Integrált Hatósági Rendszeren elektronikusan nyújthatók be, a díjak befizetése az elektronikus fizetési és elszámolási rendszeren teljesíthető, így megvalósul az elektronikus kapcsolattartás hatóság, ügyfél és szakhatóságok között, a hatósági eljárás elektronikusan lefolytatható. Az IHR bevezetésével csökkennek az ügyféli adminisztrációs terhek, létrejön az „egykapus” hatósági ügyintézés. A papíralapú és e-papír ügyintézést felváltják az elektronikus munkafolyamatok a tűzvédelem, piacfelügyelet, veszélyes üzemek, veszélyesáru-szállítás, kritikusinfrastruktúra-védelem, nukleárisbaleset-elhárítás, polgári védelem szakterületek engedélyezési és hatósági ellenőrzései során, ezért az ügyfelek, felhasználók tájékoztatása érdekében 

Exit mobile version
DunaOnline

FREE
VIEW