Informatikai karbantartást hajt végre a Mezőföldvíz
A Mezőföldvíz Kft. arról adott ki tájékoztatást, hogy idén is folytatja a 2021-ben és tavaly megkezdett költséghatékonyságot növelő informatikai fejlesztéseket, melyek a fogyasztók számára folyamatosan kényelmesebb ügyintézést tesznek lehetővé. Az innovatív megoldások révén a vízmérő állásukat mára már kényelmesen, néhány kattintással diktálhatják be az ügyfelek a társaság honlapján. A fejlesztések következő állomásaként a társaság tervezett informatikai leállást hajt végre január 26. és január 31. között. Ekkor a régi szervereket leállítják, így ez idő alatt rendszereik nem lesznek elérhetők, köztük a telefonos ügyfélszolgálat sem. Viszont kiemelik, hogy az informatikai leállás a dunaújvárosi ügyfélszolgálat működését nem érinti! A karbantartás ideje alatt a Mezőföldvíz Kft. Ügyfélszolgálati irodáiban a pénztári pénzbefizetés szünetel, az egyéb személyes ügyintézés zavartalanul történik. A változatlan nyitvatartással működő ügyfélszolgálatokon kollégáik a felmerülő ügyféligényeket a szokásos dokumentumok segítségével intézik. A társaság azt is írja a közleményében, hogy az informatikai leállás a honlap működését és a mérőállás online diktálását sem érinti.