oktatás

Harmadikok lettek az országos marketingversenyen

A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara március 28-án ismét megrendezte Marketing Challenge Day nevű országos marketing versenyét középiskolások számára, amelyen a Rudas Közgazdasági Technikum csapata a harmadik helyen végzett. Mint arról a dunaújvárosi középiskola beszámolt, a két fordulóból álló megmérettetésre összesen 33 csapat jelentkezett szerte az országból. Az első fordulóban a csapatoknak a Pannonhalmi Főapátság turisztikai Instagram/Facebook oldalára kellett elkészíteniük egy posztot, amely felkelti a potenciális vendégek érdeklődését. A szakértő zsűri értékelését követően 10 csapat jutott tovább a döntőbe, amely a Pannon Egyetemen, Veszprémben került megrendezésre. A döntőre érkeztek csapatok Kecskemétről, Pannonhalmáról, Szekszárdról, Szombathelyről és Tapolcáról. A döntőn továbbra is a Pannonhalmi Főapátság szolgáltatta a témát, ugyanis a versenyzőknek  – a célcsoportokat meghatározva – készíteniük kellett egy kommunikációs tervet a főapátság számára, amellyel felhívhatják a figyelmet a világörökségi helyszín egyediségére, vonzó turisztikai kínálatára, és ezt egy 10 perces prezentáció keretében mutatták be a bírálóknak. A Darabos Kevin, Demeter Róbert, Fridrich Levente alkotta rudasos csapat a harmadik helyezést érte el. Ezzel a 11. osztályos diákok értékes nyereményekkel, tapasztalatokkal és a továbbtanuláshoz szükséges 30 egyetemi ponttal gazdagodtak. A fiatalokat Körmendi Ildikó pedagógus készítette fel a megmérettetésre.

-Hirdetés-

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
DunaOnline

FREE
VIEW