Közélet

Távhővel kapcsolatos lakossági fórum lesz kedden Dunaújvárosban

Szalai Attila dunaújvárosi lokálpatrióta kezdeményezésére lakossági fórum lesz 2022. szeptember 6-án 17:00 órától a Campus Étteremben.

Az alábbi személyeket hívta meg Szalai Attila:

Pintér Tamás DMJV polgármester

Mezei Zsolt DMJV alpolgármester

Bencsik István DVG Zrt. elnök-vezérigazgató

Neszmélyi Loránd DVCSH ügyvezető igazgató

Szabó Sándor Brunata ZENNER Kft. ügyvezető igazgató

Tófalvi György TECHEM Kft. ügyvezető igazgató

Csoknyai Zoltán TECHEM Kft. vezető tisztségviselő

dr. Uzonyi Zoltán ista Magyarország Kft. ügyvezető igazgató

A cégvezetőknek elküldött meghívó szövegét is közöljük:

„Tisztelt ____________!

Szalai Attila, dunaújvárosi lokálpatrióta vagyok. A Jobbat szeretnénk Dunaújváros Facebook közösség alapítói nevében fordulok önhöz.

Javarészt megválaszolatlan kérdésekkel és aggódva követjük a dunaújvárosi „DVG-DVCSH ügy”-ként elhíresült szolgáltatóváltást, per- és feljelentés sorozatot, fogyasztói bizonytalanságot és a szociális, valamint a hagyományos médiában megjelenő különböző tartalmú és szándékú nyilatkozatokat.

Úgy érezzük, hogy a több hónapja tartó áldatlan állapotok, a szerződések és az átadás-átvétel kapcsán tapasztalható bizonytalanság, a fogyasztói és társadalmi bizalmatlanság rendkívül kimerítő és káros. Pont azokat az embereket, fogyasztókat, adófizetőket terheli a leginkább, akik semmiféle ráhatással nem bírtak, bírnak az ügyre.

Gyakorlatilag áldozatoknak érezzük magunkat néhány ember, cég, üzleti és öncélú politikai csoport, a megválasztott városvezetés és a városi tulajdonban álló cégek vélt, vagy valós személyes és üzleti viszonya, vitája, működési hibái kapcsán kialakult helyzetnek.

Az ügy legutóbbi, széles társadalmi reakciót, elégedetlenséget, kritikát kiváltó epizódja a számlázás volt. Miközben arról sem feledkezhetünk el, hogy a tél és így a következő fűtési szezon közeleg.

A hozzánk eljutott információk alapján komoly igény van a fogyasztók részéről egy interaktív, szakmai alapú lakossági fórumra, ahol a számlázásban, a termelésben és szolgáltatásban érintett cégek képviselői és városvezetők tájékoztatják a megjelenteket és válaszolnak a felmerülő kérdésekre.

Jelen emailemben meghívom önt a lakossági fórumra. Tisztelettel arra kérem, hogy a cége képviselőjeként, az előzetesen megküldött kérdésekre, kérdésköröke felkészülve ismertesse a lakosság számára releváns információkat, a folyamatokat és az elmúlt és eljövendő időszakok történéseit, valamit válaszoljon a fórumon felmerülő fogyasztói kérdésekre.

A lakossági fórum időpontja: 2022. szeptember 6. 17 óra, helyszíne a dunaújvárosi Campus Étterem (Dunaújváros, Dózsa Gy. út 33.).

Az ön által képviselt cég esetében ezeket a kérdéseket javaslom előzetesen:

– Mi a hőmennyiségmérés, ellenőrzés, leolvasás, költségosztás, számlázás pontos menete?

– Az elmúlt időszakban a szakmai folyamat minden részlete szabályosan valósult meg?

– Az ön által képviselt cégnek mi a pontos szerepe a távhőhöz kapcsolódó tevékenységekben, folyamatokban, feladatokban?

– Tapasztaltak-e bármiféle akadályoztatást a feladatuk, munkájuk elvégzésekor? Ha igen, mikor és mivel kapcsolatban?

– Az esetleges akadályoztatás esetén az ön cége és a dunaújvárosi távhővel kapcsolatban releváns partenerei között megvalósult-e az elvárható kommunikáció, szakmaiság és problémamegoldás?

– A következő időszak milyen kihívásokat hozhat az ön által képviselt cég számára és a felkészülés menete megfelel-e a fogyasztói elvárásoknak?

A lakossági fórumra a sajtó is meghívást kap.

Tisztelettel kérem, hogy a részvételi szándékát emailben jelezze.

Köszönöm!

Szalai Attila

dunaújvárosi lokálpatrióta”

„A városvezetőknek küldött meghívó javasolt kérdéseinek része így módosult:

„Az ön által képviselt település vezetése esetében ezeket a kérdéseket javaslom előzetesen:

– Mi a városvezetés véleménye a távhővel kapcsolatban kialakult teljes helyzetről?

– A távhővel kapcsolatban kialakult teljes helyzet megfelel-e a DVCSH szolgáltatási szerződés felmondását eredményező városvezetői és képviselői döntés előkészítésekor felmért részleteknek, várakozásoknak?

– A városvezetés terveinek megfelelően zajlank-e az események? Ha nem, akkor milyen lépéseket tettek és terveznek tenni a helyzet megnyugtató megoldása érdekében?

– A következő időszak milyen kihívásokat hozhat az ön által képviselt település, Dunaújváros számára és a felkészülés menete megfelel-e a fogyasztói elvárásoknak a távhővel kapcsolatban?

– Ismerve az ügy eddigi történéseit, várható eseményeit és következményeit, kellően megfontolt, előkészített és végrehajtott döntésnek tartja-e a DVCSH szolgáltatási szerződésének felmondását?”

Várom a válaszukat. Remélem, hogy ez a fórum segíti a helyzet megoldását és megértését.

Minden érdeklődőt (az étterem befogadóképessége mértékéig és az aktuális járványügyi szabályok betartásával), fogyasztót, városlakót várunk!”

-Hirdetés-

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
DunaOnline

FREE
VIEW