Az ügyfelek válaszai alapján tervezi a fejlesztéseket a NAV
Hol intézné adóügyeit? Internetes ügyfélportálon vagy mobiltelefonos alkalmazáson? A Nemzeti Adó- és Vámhivatal ezzel kapcsolatban kíváncsi az ügyfelek véleményére és várja a visszajelzéseket- erre hívja fel a dunaújvárosi polgárok figyelmét Mártonné Beke Éva, a NAV Fejér Megyei Adó-és Vámigazgatóságának referense. Mint írja, a hivatal arra kíváncsi, hogy az ügyfelei milyen ügyeket intéznének online, és milyen felületet használnának erre a legszívesebben: az interneten elérhető Ügyfélportált vagy a NAV-Mobilt, a NAV applikációját? Mindkettőt vagy esetleg egyiket sem? A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak, részei mindennapi életüknek: melyik a legjobb, legkézenfekvőbb csatorna ahhoz, hogy fizetési kötelezettségről, például az egészségügyi szolgáltatási járulékról vagy a gépjárműadóról értesítést kapjunk?; Hogyan rendeznénk az esetleges hátralék befizetését?; Milyen úton adnánk be kérelmét a NAV-nak; vagy kérnénk egy fontos igazolást? Fontos az is, hogy a NAV minél több visszajelzést, információt kapjon az adózók elképzeléseiről. Ha sokan nyilvánítanak véleményt, akkor a jövő megoldásai jelentősen megkönnyíthetik adóügyeik intézését- írja közleményében a referens, hozzátéve, hogy a kérdőív a NAV honlapján érhető el.