Fejlesztő helyiséget alakítottak ki a Dózsában
Egy örömhírről számolt be a napokban a Dózsa György Általános Iskola. Mint írják, a nyár folyamán egy régi vágyukat sikerült megvalósítani, ugyanis kialakítottak egy olyan helyiséget, amely az iskolába járó BTMN-es és SNI-s gyerekek fejlesztését szolgálja. Vázolták, hogy a tanteremből átalakított szobában külön sarkot kapott a logopédiai fejlesztés, amely hatalmas tükörrel támogatja a helyes hangképzés segítését. A modern asztaloknál lehetőség van arra, hogy kiscsoportban vagy párban leülve puzzle-lel, építő játékokkal, társasokkal, táblajátékokkal fejleszthessék tanítványaik logikáját, érzelmi intelligenciáját. Rajzolni, színezni, barkácsolni is van lehetőség, hogy a diákok finommotorikája is javuljon. De ami a legnagyobb változás az eddigiekhez képest, hogy a nagymozgások fejlesztését is meg tudják majd itt oldani. A tér megfelelő erre és a közelmúltban sok fejlesztős eszközt is be tudtak szerezni, ami lehetővé teszi a terápiát. Csepphinta, óriáslabdák, „folyami kőkészlet”, alagút, egyensúlyozó eszközök, szenzoros ortopédiai puzzle szőnyeg, félhenger alakú út, és még nagyon sok fejlesztő eszköz, játék teszi színessé és hatékonnyá a fejlesztést, pedagógusaik munkáját. Bíznak abban, hogy diákjaik is lelkesebben vesznek részt a fejlesztő órákon és hamarosan a teljesítményükben is mérhető lesz a speciális terem jótékony hatása.