A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében az elektronikus ügyintézés igénybevételét javasolja a Fejér Megyei Kormányhivatal. A leggyakoribb 750 ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés az ügyfélkapun keresztül. A lejáró okmányok érvényesek maradnak, így azok cseréjére a veszélyhelyzet megszűnéséig nincs szükség.
Az online ügyintézés lehetőségét emeli ki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal is. Mint azt mai közleményükben írták, személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb az adóügyek intézése. A gazdálkodó szervezeteknek és az egyéni vállalkozóknak egyébként is kötelező az elektronikus út, a magánszemélyek pedig szabadon dönthetnek, hogy élnek-e a digitalizáció adta lehetőségekkel. Az online ügyintézés mellett ugyancsak kényelmes és gyors megoldást jelent a NAV telefonos ügyfélszolgálata is. Mindezekről Mártonné Beke Éva, a NAV Fejér Megyei Adó-és Vámigazgatóságának sajtóreferense tájékoztatja a következőkben a dunaújvárosi adózókat