Időpontot kell foglalni a NAV ügyfélszolgálatára
A koronavírus-járvány miatti veszélyhelyzetben a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, központi ügyfélszolgálatain, kirendeltségein és ügyfélszolgálati helyein a személyesen megjelenő ügyfeleket időpontfoglalással fogadja- erre hívja fel a dunaújvárosiak figyelmét Mártonné Beke Éva, a NAV Fejér Megyei Adó- és Vámigazgatóságának sajtóreferense.
Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető. A kormányablakokban működő NAV-ablakokban a személyes ügyintézéshez kivétel nélkül, valamennyi ügytípus esetében időpontfoglalásra van szükség. A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. A gyors és rugalmas ügyintézést a telefonos és elektronikus szolgáltatások biztosítják. Az ügyfelek és a kollégák egészségének védelmében kérik, hogy az ügyfelek a halaszthatatlan személyes ügyintézés alkalmával nyissanak ügyfélkaput vagy igényeljenek telefonos ügyfélazonosító-számot, hogy a későbbiekben legyen lehetőség az online vagy a telefonos ügyintézésre. Ezzel elkerülhető a sorban állás és otthonról egyszerűbben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetők az adóügyek.