DVCSH: Nem lesz személyes ügyfélfogadás
Az alábbi közlemény kaptuk a DVCSH-tól, amelyet változtatás nélkül közlünk.
TISZTELT FOGYASZTÓINK!
A koronavírus magyarországi terjedése miatt, a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna – Hőszolgáltató Kft. és a GLOBAL Faktor Zrt – munkatársaink és fogyasztóink egészségének megőrzése érdekében – az alábbi rendelkezéseket lépteti életbe 2020. március 16-tól:
Építők útja 1. szám alatt működő műszaki ügyfélszolgálaton |
További értesítésig a személyes ügyfélfogadás szünetel. Fogyasztóink kizárólag telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) az alábbi elérhetőségeken intézhetik ügyeiket.
MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS: tel.: 06/25-510-200, 06/25-510-221, 06-25/510-222,
e-mail: [email protected]
KÖLTSÉGOSZTÓ LEOLVASÁS: tel.: 06/25-510-117, 06/30-6300-863
e-mail: [email protected]
A rendkívüli helyzetre való tekintettel lehetőséget biztosítunk a fogyasztó változás miatt szükségessé vált, a fűtőtestekre felszerelt költségosztók fotóinak e-mailben történő beküldésére is. Kérjük, hogy elektronikus megkeresésük során a beazonosíthatóság miatt a fogyasztó nevét, ha van, vevőazonosítót és az érintett ingatlan pontos címét mindig tüntessék fel.
SZENNYVÍZ SZIPPANTÁS MEGRENDELÉSE: tel.: 06/25-411-653
MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉS: https://www.dvcsh.hu/meroallas-bejelentes/
A felhasználási helyeken munkatársaink kizárólag halaszthatatlan munkákat, hibaelhárításokat végeznek, megfelelő védőfelszerelésben. További értesítésig az alábbi – lakossági és közületi felhasználási helyeken végzett, nem hibaelhárítási tevékenységeket felfüggesztjük:
- fűtési költségmegosztók leolvasása,
- vízmérők leolvasása,
- hőmennyiségmérő hitelesítés, ellenőrzések, plombálások,
- vízmérő, radiátor cserék,
- előre ütemezett felújítási munkákhoz kapcsolódó fűtési rendszer ürítése-töltése légtelenítés,
- szolgáltatás felfüggesztése.
Építők útja 7. szám alatt a GLOBAL Faktor Zrt.-vel közösen működtetett ügyfélszolgálaton: fogyasztó változás, számlázás, folyószámla- és hátralék kezelés |
Kérjük, mindannyiunk védelme érdekében csak halaszthatatlan ügyben keressék fel személyesen ügyfélszolgálatunkat. Betegen, vagy betegségre utaló tünetekkel mindenképpen válasszák a telefonos, vagy írásbeli kapcsolatfelvételt!
- Az ügyfélfogadó térben csak annyian tartózkodhatnak, ahány ügyfélfogadó ablak működik.
- Amennyiben nem találnak szabad ügyfélfogadó ablakot, kérjük az ügyfélszolgálat bejárata előtt, egymástól legalább 1 méter távolságot tartva várakozzanak.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a rendkívüli intézkedések megnövekedett várakozási időt eredményezhetnek, ezért kérjük Önöket, hogy elsősorban telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) intézzék ügyeiket.
Fogyasztó változással, számlázással, folyószámla- és hátralék kezeléssel kapcsolatos
ügyintézés: tel.: 25/510-149, 25/510-141, e-mail: [email protected]
Folyamatosan nyomon követjük a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozzuk meg az esetlegesen szükséges további intézkedéseket, ezekről honlapunkon folyamatos tájékoztatást biztosítunk.
Kérjük ügyfeleink együttműködését és az esetlegesen felmerülő kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket!
Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft.
Dunaújváros, 2020. március 14