Közélet

Egyszerűbb, ha online intézzük az adóügyeket a szünetben

A NAV Fejér Megyei Adó- és Vámigazgatósága a közigazgatási szünetben, azaz december 22. és január 6. között kizárólag a központi ügyfélszolgálaton fogadja az ügyfeleket – erről tájékoztatja a dunaújvárosi polgárokat is Mártonné Beke Éva, a NAV Fejér Megyei Adó- és Vámigazgatóságának referense. A központi ügyfélszolgálat Székesfehérváron, a Mátyás király körút 4/B. Szám alatt található. Ennek ünnepi nyitvatartása úgy alakul, hogy december 23. és 26. között, december 30. és január 1. között, valamint január 5-én és 6-án zárva lesz, a többi hétköznapon pedig 8:30 és 16 óra között fogadják az ügyfeleket. A NAV Bicskei, Dunaújvárosi, Enyingi, Sárbogárdi, Martonvásári és Móri kirendeltségei a kormányzati igazgatási szünet alatt zárva tartanak. A hivatal referense arra is felhívja a figyelmet, hogy az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat! A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható. Minden további információ, részletesebb tájékoztató megtalálható a NAV hivatalos honlapján.

-Hirdetés-

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
DunaOnline

FREE
VIEW