Kinyitnak az E.ON ügyfélszolgálatai is
Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái, így a dunaújvárosi kirendeltség is- erről tájékoztatta szerkesztőségünket a vállalat.
Mint azt hangsúlyozzák, továbbra is azt ajánlják ügyfeleiknek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, hiszen az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online, telefonos és videós ügyfélszolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. A személyes ügyfélszolgálatok online időpontfoglalással lesznek látogathatók. Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy lefoglalt időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem
végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a megkezdett ügyfélmegkeresésre a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot. Az online ügyfélszolgálaton egyébként többek között mérőállás diktálást, számla- és egyenlegmegtekintést, számlabefizetést, e-számlára való váltást is lehet intézni.