Megújult a NAV Infóvonala
Megújult a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Infóvonala. Mostantól mind az általános kérdések, mind pedig a konkrét ügyek telefonos intézéséhez elegendő a 1819-es számot hívni- erről tájékoztatja a dunaújvárosi polgárokat is Mártonné Beke Éva, a NAV Fejér Megyei Adó-és Vámigazgatóságának referense. Mint azt részletezi, az általános, azaz konkrét ügyhöz nem kapcsolódó tájékoztatás az Infóvonal 1-es menüpontjában, míg az egyedi telefonos ügyintézést is lehetővé tévő szolgáltatás a 2-es menüpontban érhető el. A 2-es menüpont használatához, vagyis a telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám szükséges. Ezt változatlanul a TEL jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban. A szolgáltatás részleges kódú telefonos azonosítóval is használható, ami bármelyik kormányablakban igényelhető. Csekk az új rendszerben már teljesen automata kiszolgálással kérhető a főmenü 3-as menüpontjában.