Óvintézkedéseket vezetett be a DVCSH
A Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- és Hőszolgáltató Kft. arról tájékoztatja a fogyasztókat, hogy a járvány harmadik hulláma miatt újabb korlátozó intézkedéseket vezettek be az ügyfélszolgálaton.
A személyes ügyintézés az Építők útja 1. szám alatt működő műszaki ügyfélszolgálaton a korlátozások alatt szünetel az ott dolgozó munkatársak és az ügyfelek egészségének védelme érdekében. A korlátozások feloldásáig az ügyfelek a személyes ügyintézés helyett a telefonos, az online és az e-mail ügyintézési formákat használhatják, ahol a munkatársaik továbbra is mindenben állnak rendelkezésre. A szakemberek a szükséges munkákat, hibaelhárításokat megfelelő védőfelszerelésben végzik. A korábban meghatározott ütemezés, illetve előzetes időpont egyeztetés szerinti időpontban továbbra is elvégzik a fűtési költségmegosztók leolvasását, a vízmérők leolvasását, a hőmennyiségmérő hitelesítést, ellenőrzéseket, plombálásokat, a vízmérők, radiátorok cseréjét, az előre ütemezett felújítási munkákhoz kapcsolódó fűtési rendszer ürítését-töltését, légtelenítését. A GLOBAL Faktor Zrt. Építők útja 7. szám alatt a működtetett ügyfélszolgálatán az ügyfelek fogadása továbbra is zavartalanul történik. Viszont kérik, hogy mindannyiunk védelme érdekében csak halaszthatatlan ügyben keressék fel személyesen ezt az ügyfélszolgálatot. Az ügyfélfogadó térben csak annyian tartózkodhatnak, ahány ügyfélfogadó ablak működik.