Varga Judit: másfél millió embert ért el az IM áldozatsegítő kampánya a közösségi médiában
Az Igazságügyi Minisztérium (IM) áldozatsegítő kampánya eddig 1,5 millió embert ért el a közösségi médiában – közölte az igazságügyi miniszter szerdán a közösségi oldalán.
Varga Judit a bejegyzésben azt írta: a Hétköznapi történetek című videopodcast-sorozatban neves színészek segítségével a leggyakrabban előforduló áldozati helyzeteket mutatják be. Minden epizódot szakértői elemzés követ, amelyben tanácsokkal segítik az érdeklődőket – tette hozzá.
Felhívta a figyelmet arra, hogy a kampány folytatódik. A legújabb videoepizód – amelyet a miniszter is megosztott a bejegyzésben – szerdától elérhető a vansegitseg.hu oldalon, valamint az Áldozatsegítő Központ Facebook- és YouTube-csatornáján.
Kevesen gondolnánk, de a modern társadalmakban is létező jelenség a rabszolgamunka mint az emberkereskedelem és a kizsákmányolás egy válfaja – jegyezte meg az igazságügyi miniszter. A sorozat legújabb része erre a súlyos áldozati helyzetre hívja fel a figyelmet.
Varga Judit fontosnak nevezte, hogy „figyeljünk a környezetünkben élőkre” és „merjünk segítséget kérni, ha baj van”.
Azt írta: a tartalmak megosztásával mindenki részese lehet az áldozatsegítésnek. „Mutassuk meg minél több embernek, hogy van segítség” – fogalmazott.
(mti)