oktatás

Marketingversenyen remekeltek a Rudas diákjai

Egy országos marketing versenyen való szereplésről számolt be a Rudas Közgazdasági Technikum. Mint írják, a Márkaland a Case Solvers Kft. által a GimiMore márka alatt szervezett marketing témájú esettanulmány-versenyt, amely egy rendhagyó megmérettetést biztosít középiskolás diákok számára.

A Márkalandnak kettős célja van: egyrészt, hogy bővítse a középiskolások marketinggel kapcsolatos ismereteit, másrészt, hogy fejlessze a diákok problémamegoldó képességét, marketing témájú esettanulmányok megoldásán keresztül. A problémamegoldó képességek közé tartozik a prezentációs készség, a csapatmunka és a kreatív, illetve kritikus gondolkodás. A versenyen való részvétellel a versenyzők a digitális oktatóanyagokon keresztül átfogó képet kaptak az alapvető
marketingstratégiák módszertanáról, azok használatáról, valamint az esettanulmány-módszerről. Az első online fordulóban egy játék során kellett megoldani egy érdekes problémát. Bencs Bernadette tanárnő irányítása mellett a Rudasból 7 továbbjutó csapat küldött be egy, a Magyar Zene Házához kapcsolódó esettanulmányt Legyen a zene mindenkié! címmel. A beérkezett 40 munkából a Koncz Kitti Linett, Plesz Orsolya és Tóth Anasztázia alkotta kilencedik évfolyamos csapat megoldása bejutott a legjobb 6 közé. Március 12-én Kitti és Orsi, Bencs tanárnő kíséretében neves szakmai zsűritagok előtt mutathatták be esettanulmányukat Budapesten, a Magyar Zene Háza épületében megrendezett döntőben. A lányok remekül szerepeltek, így ők is, mint mindegyik versenyző csapat, lehetőséget kaptak, hogy egy mini projekt keretében részt vegyenek az általuk javasolt megoldás egy részének megvalósításában a Magyar Zene Háza stábjaként.

-Hirdetés-

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
DunaOnline

FREE
VIEW