Felmérést végez a Volánbusz
Szolgáltatásai fejlesztése érdekében kérdőívvel méri fel az utazási szokásokat a Volánbusz, amelyről várják a dunaújvárosi utazóközönség visszajelzéseit is. Mint azt a közlekedési társaság egy közleményben kifejtette, széles körű szolgáltatásfejlesztési tervvel készül a Volánbusz az előtte álló időszakra annak érdekében, hogy minél magasabb színvonalon szolgálja ki az utazási igényeket. A közlekedési vállalat a megváltozott utazási szokások mellett azt szeretné megismerni, hogy az utasok milyen fejlesztéseket látnának szívesen a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben. Az online kérdőívet kitöltők között utazási utalványokat és ajándékcsomagokat sorsolnak ki. A kérdőív a társaság honlapján érhető el február 23-tól, és március 31-ig lehet kitölteni. A válaszadás anonim módon történik, és körülbelül 10 percet vesz igénybe. Arról is írnak, hogy a Volánbusz folyamatosan kiemelt figyelmet fordít szolgáltatásainak minél magasabb színvonalú biztosítására, beleértve az utazási komfortot és az utasbiztonságot is. A vállalat ennek érdekében számos fejlesztést hajtott végre az elmúlt években. A MÁV-VOLÁN-csoport jármű-fiatalítási programjának keretében megérkezett a két és fél ezredik új autóbusz a Volánbuszhoz, így a közlekedési társaság az elmúlt 5 évben közel 6000 darabos járműállományának már több mint 40 százalékát lecserélte. Dunaújvárosban tavaly nyolc újszerű buszt állítottak forgalomba.